dagens outfit




bilden blev sne ? :P haha den här bilden är nästan exakt min outfit idag :P
dagens outfit i alla fall:

kjol - gina
grönt linne  gina
svarta tights - gina ?
vit kortärmad stickad kofta -gina
dagens frisyr - hög tofs

haha en ginatricot dag ? .

idag ;
hade volleyboll på morgonen, hahah ! ska ha turnering om en vecka,  kommer dock inte gå så bra . ?
sen  massa jobbiga lektioner ..
på matten va birgit tvungen att gå igenom extra med mig om ekvationer, mvg barn. right ?

efter skolan drog jag hem och sen åkte till dansen, vi skulle kört grupp men nae ?
så vi fick köra singel ( ensam ) , och sen när min felicia kom så körde vi våran par.
jobbigt 2- timmars pass vill ja lova !

sen åkte jag hem´och käka tacos med bror och mamma, hahah sen skulle ja lära min bror ( som är 18 och lika vig som ett kassaskåp) att dansa jazz, japp de gick ju som de gick . fick mig nog dagens garv där asså. sen gav han upp . haha lika bra det.

nu ska ja titta på desperata hemma fruar, puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0