jul !

jul närmar sig ju , och ja funderar på presenter man kan ge till vänner & familj.

det här tycker jag är en underbar ide om man inte är säker på vad någon gillar eller helt enkelt bara för att det är en smart & rolig present. !
jag läste det här på någon annans blogg tror jag men jag snor idén nu :) .

man kan fylla en "goodiebag" med massa olika saker som man behöver . man kan stoppa ner t.ex
godis.
läppglans.
ansiktsmasker
lösögonfransar
hårspray
nagellack

höhö. fattar ni poängen ? :D xD
och sen lägga ner det i en fin "giftbag"
Lätt att jag ska ge det här till någon i jul :)

själv önskar jag mig , en ny dansdress som ja redan vet att ja ska få ändå, den kommer bli aaaaasgryyymm !
guitar hero (y) .
nintendo wii
kläder
pengar
smink - presentkort från makeupstore mormor (a) hahah
en ny tv
en systemkamera. till dansen oh så (y)

haha det är allt ja kommer på för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0