söndag

hej ! min helg har varit bra, dock lite kall  .

i fredags hade jag träning i3 timmar, jag dog !  vi joggade runt med hantlar och körde dom upp och ner och ja vet inte vad , hahah mina armar böjde sig typ neråt XD.
efter träninge åkte ja hem till felicia. vi käkade kollade lite på tv och gick & la oss. vi orkade inte ens gå ut o träffa folk efter träningen haha , lata !

i lördags vaknade jag hos felicia , vi åkte till öppet hus på min mammas skola , där jag troligen ska gå djurvård. roligt faktiskt :D

sen åkte felicia med mig till pappa, när hon åkte hem så gick jag och mötte jessica. sen var jag hemma hos henne , trevligt :) .

idag har ja inte gjort nånting , pluggat som en tok till so provet i morgon. sen har jag bara slappat och myst med mina småsystrar,


puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0