söndag

hej !:D
 

tänke skriva lite om lördagen som varit.
var ju på danstävling i arboga.
dagen var lång , hallen liten och dömycke folk!
men kul ändå.

vi vann i gruppen!

förövrigt gick de inte jättebra för nån förutom de små. väldigt konstigt tycker jag. menmen bättre lycka nästa gång.
och mer pittbull ansikte som malin säger :P

här kommer lite bilder, kommentera!:)


     

får ta och lägga in lite disco filmer nån dag, så kan dom som inte vet vad disco är kolla ;)
eller dom som vill se hur grymma vi är , haha!
mer bilder kommer i morgon.

nu måste jag sova , äcklig skola imorrn, har engelska prov och matte diagnos känns inte sådär jättebra efterssom jag har dansat hela helgen , och idag slappade ja asmke efterssom vi kom hem 01 nångång efter en 12 timmars tripp till arboga. menmen vad ska man göra åt saken? får ta och bita ihop helt enkelt.

haha btw, äre nån mer än jag som längtar efter madagaskar 2 ?

puss och godnatt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0