nanannana

hello alla glada kära bloggläsare.. hah. nej men ni får faktiskt börja kommentera tycker jag för det ä faktiskt en del som läser min blogg så komigen? nej ni kommer inte görat .. jag vet

min dag har varit bra. skolan va som vanligt sjukt tröööööööög så man bara dör men håll ut louisa håll ut....
bröt mitt löfte .. första dagen. käka godis och glass. fan det gick av bara farten :D ..

jag har förutom det inte gjort så jättemycket förutom va med nellsanbellsan och vi åkte in till maxiiieee..
köpte lite grejer.. absolut inte mycket , men en del . så jag tänkte för första gången lägga upp en bild påt.. jaja :d.



imorrn blire lite party party så jag hade tänkt att ha kjolen. aah älska! . den svarta t-shirten .
antingen min nya kavaj eller min skinnjacka och klackar på det. nice!!!!!

det finns en lägenhet pååååå södermalm. iiiiiiiiiih!!!!! mer än så blire inte neeeeeeej

pussss

Kommentarer
Postat av: Linda

Saknar dig snygging!

Hoppas du mår bra.

Jag är jävligt orolig för hur mkt du super, fortsätter du så här har du inga hjärnceller kvar i gymnasiet.

Irreterande kanske men jag bryr mig mkt om dig!!

Puss

2009-08-28 @ 08:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0