träna

okej jag ska försöka börja bli lite hälsosam.. det kommer fan inte gå lätt och jag kommer fuska typ hela tiden.. men den här terminen kommer bli tuff i dansen och jag vill kunna prestera mitt allra bästa hela tiden.
så inte så mycket skräpmat och inte godis och sånt i veckorna.. tror jag kommer klara det...
eller inte ! men faan ja ska försöka. och sen ska jag börja att göra situps , armhävningar och börja stretcha varje dag..
och min kropp ska bli vigare och mer vältränad än någonsin.. men det låter faktiskt lite för bra i ina öron. men fan det ska gå !



min underbara vän sara. hur snygg? det jag älskar med den här bruden är att hon alltid är sig själv och kör alltid sitt egna race..



<3





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0