turkiet !

nu är vi här. eller jag har ju varit i en vecka haha !
det är så jävla SKÖNT o bara va borta från allt. åby , bänkarna kinahuset haha eller hur nelly?
har solat vareviga dag, det är typ över 40 grader jotack. varmt !
har varit på stan . sjukt varmt och jobbigt , jag och mamma gick vilse första dagen o fick ta taxi hem fastdet går att gå på typ 5 min. haha . har i alla fall lyckats handla raybans , en väska , 2 piercingar och 2 armband. nice nice. det blir väl mer när man orkar gå ett bra tag ... liksom

har hittat massa nice swedish boys som man har tillbringat kvällarna med, jodå jag lider inte !

jag kan uppdatera med bilder sen. eller nån annan dag.. lev livet baraaaaaaa!!

'

puuussss

Kommentarer
Postat av: anonym

jävla idiot tönt

2009-08-08 @ 12:00:59
Postat av: Linda

Är "lite" avvis på er!! Vi har iaf fint väder här hemma, ett par dar till.

Kram

2009-08-08 @ 13:02:33
Postat av: mallan

lite måste du ju endå sakna åby?? bänkarna äger ju .. HAHA

2009-08-10 @ 13:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0