avslutning..

hos felicia i lindö. vi är skittrötta och ska snart sova haha..
avslutningen förut gick mycket bättre än förväntat !!!! blev så stolt över mina killar som jag tränat.
men det var ju värt allt slit , alla tyckte d va skitbra! jag känner mig just nu lite som en mamma som lyckats bra med sina barn.. hahaha. bra jobbat killar.. !


såg att nån redan lagt upp dem på youtube,.. poppiss huuu
så ni får med kolla.


lollos pojkar.. som johan sa.. hahahha ! vet att dom var lite nervösa innan, men snygga var de i alla fall... i mina gamla tävlingskläder, och smink.. hihi.

jag dansade ju med.. men det är en annan femma.. inte en lika stor grej liksom.
ett välförtjänt mvg fick jag i alla fall. fyfan va ja hade skjutit nån om jag inte hade fått d. haha

nae .. later bitches. puusss!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Klockrent!

2009-12-18 @ 09:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0