baad

dålig uppdatering.. jagvet!
men min helg har varit fullproppad med dans.. dansade på luciavakan klockan 3 på natten. puuh. trött va man sen
hade ju träning i 3 timmar innan.. jaa men vad gör man inte.. haha

idag blev det träning i stadium arena.. och på tisdag kör vi!

nu har jag precis mixat ihop musiken till vår julavslutning..blir nice.
uppdaterar mer när jag har lust.. liksom . ni fattar.. ah liksom mm .. haha
tröööött! har fått för mycket felicia humor , och för mycket JÄVLA BITTRA MINER och typ .. im a slave 4 u ? FAN
pprreess press press.. fuck u


nu borde jag dra mig till sängen ju.. datan under armen och hoppar ner bara..


typ hej?


gissa vem som kommer bära denna på tisdag ? :)

HELL YEAH SEXY BITCH!

pusspuss sov gott. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0