black christmas.

blev inget stan.. ligger hemma och vilar mig istället.
jag har inte köpt en enda julklapp , men ä är jag inte stressad haha , men det kommer väl .
fy för julen fy för all stress och för all snö , människor som bråkar, dragandes hit och dit.. det är en jobbig tid .
men ett plus är ju ändå julmaten , paket och massa mysiga tända ljus överallt.. jag gillar mörker på något sätt. det är mysigt :)

aja.. måste snart börja göra mig iordning för träning.. fan va jobbigt

men först ska ja lägga upp lite kläder mm som jag har hittat.. mmmmm! me like,


fiiiinfint armband ifrån hm !




jag älskar verkligen den här. sååå fin!




ena klänningen jag beställde igår :)


oooch den andraaa.


fyfan.. detta är nummer 1 på min sko-vill ha lista.. soooo damn nice!


och nummer 2! haha




transparant klänning ifrån stylebystars


.

definitivt en black christmas.  sniggt!
röda underkläder och rött läppstift till. grr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0