fan

aså jag orkar aldrig uppdatera bloggen nuförtiden som ni kanske märker.. haha..
men i alla fall.. har haft ganska mke o göra de senaste dagarna.. ni får ha lite förståelse.. hehe :)

kom hem ifrån dolphins för några timmar sen.. de gick superbra!!!! det verkade som att alla var nöjda.. så roligt..
:D sexy bitch.. wiihuu! ni som inte kom idag får komma nästa tisdag tycker jag ! fan va greeaat det här kändes då.. yeaah


nu ska jag faktiskt sova.. ska gå upp halv 7 imorgon bitti. klockan 7 ska jag vara hos nelly, så ska jag hon och emma käka frukost , sen göra oss i ordning inför volleybollen! vi ska vara dööööööödaaaaaa. haha :D kommer bli suuuperkul :) goo solstrålarna.

åh vad jag längtar till jullovet.. superhärligt. på torsdag är det avslutning med.. och jag ska dansa 2 minuter själv.. puuuhh . äsch, det fixar jag vetni!


och en till sak.... fan va jag HATAR snööö !!!! usch . de finns ju fan inget positivt med det .
jag ska skjuta snön på dens födelsedaaaaaaaaaaaag. hahahah.



nuu måste jag sova för att orka med morgondagen. puss !


jag ääääääääääääääälskar dig hjärtat !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0