fanfan...

är sjukt opepp asså? fan händer?? nae det är INTE så konstigt! jag har pluggat exakt hela dagen. gjort om hela vårt engelska arbete plus powerpoint. jag borde få guldstjärna! haha. sisodär små sexig har man varit. suttit vid köksbordet med morgonrock , halsduk och strumpor.. jaa men vad gör man inte? :) ida och freddie har i alla fall underhållt mig lite, tur det. hahahah " tur som faaaan att de inte blev nåt med jesus och dig lollo" hahah..
nae  , det lär bli en sjuk fredag ! :) kuuuuul.

nu är det "bara".. ett boksamtal , ett franskaprov , en redovisning och.. nej men .. inget mer :O? ett under fan.

imorgon blir det att plugga hela dagen igen.. mitt nya liv? har jag börjar bli ambitiös och göra mina läxor? bragjort där! .


här får ni i alla fall en grym bild som felicia tog på mig i söndags. haha :D


"stegben" hahahahhaha..

och nu lite bilder som jag VET  att ni längtat efter :)


fiiin louisa och felicia :) visst hade jag cool outfit? :D



haha ! jag tog tydligen hem priset som "vidrigast" väl förtjänt tycker jag !

så ! nu ska jag murra in mig i sängen och lyssna på lite festmusik :)
puss allihopa!



JUST FAN .. höll på o glömma!!!!! hahahahahah

http://nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5663927

jaa. vi fick maskar i maten idag. trevlans! HAHAH. fyfan vidriga skola


hahahahhah ... godnatt nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0