god jul!

god jul allihopa!
dålig uppdatering nu kring jul.. stressigt o jävligt :)
dansade på dolphins igår i alla fall... gick väl sådär . men vi kommer igen nästa gång :O
julklappsköpande hit och dit.. blev klar i sista sekund.. puuh!


har firat lilljul nu i alla fall och fått lite fina julklappar!
kommer inte riktigt ihåg allt.. men ka ju berätta lite vad jag fick då .. hih

ny ipod nano
högtalare till
MASSA smycken! - fick massor av min älskade felicia thell igår.. åh love you ! och lite idag! myycket fina saker!
presentkort på make up store
presentkort på åby krog- haha!
lösögonfransar
massa grejjer till håret.
finfina underkläder.

okej det där var lite i alla fall :D .. blir mer grejjer imorgon.. tjuhu.
.. faan va ja ska pumpa musik typ sisodär öööööverallt då.. yeeeaaaaah

nej.. nu ska jag kolla lite film och gå o lägga mig.. lär bli en lååååång dag idag.. fyfan

menmen.. på julen ska alla vara lyckliga och glada...
sååå.. jag älskar er alla. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0