stampa, stampa stampa stampa

det blev ju en jävla powernap faktiskt.. vaknade upp typ 3 timmar senare.. med jeans, smink o hela kittet? varmt vare.. stekhett som fan .


okej.. efterssom vi håller på med massa träningar o skit nu inför julavslutningen så tänkte jag lägga upp ett klipp som viktor , johan och lukas kollar på så fort dom har tid över.. fan vilka jävla pinor aså! bråkar hela tiden och lyssnar inte på deras coach, larvar sig och garvar. men de blir bättre ;). det går bara man är sträng emot dom.
ha - ha ...

men i alla fall..
stampa med leroy..


okej typ inget i det här klippet är roligt förutom demonstrationen. kommer vid 04:30
hahah..


och.. felicia skickade denna länk till mig.. jag dog av garv. hahahaha fyfaaaaaan.. SÄLLAN


hahahah.. du är i våra hjärtan föralltid gubben. HAHAHAHH


fan.. de kan  väl bli fredag så man får festa med sin darling freddie? HAH ..
puss .. och godnatt . fan ..
imorgon blir de vaccinet mot svinet. om jag kommer dö? jag överlever.
om jag blir sjuk? blir de o festa ändå.. om jag dör? jag festar sönder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0