vem kan glömma?

ahhaah... sitter o kollar på gamla benjamin testar klipp.. haha gud va roligt vi hade åt dom där en gång i tiden (y).

här är en favorit... hha herregud!


så söööööt..  hahah skönaste när han ska sjunga själv.. hah


nu till dagen då.. jag och mamsi hämtade upp mallan och åkte till stan.. träffa lovisa, käka och köpte massa grejer. hann träffa ida en snabbis också :).

vad jag köpte då..
ifrån Make up store köpte jag :
en parfym , 3 cover all mix pennor, en foundation .. ooooch .. en lip plumper! blev så sugen när jag fick testa johannas! :) vet inte om de blir så stor skillnad, men det känns som att man blir liite plutigare i alla fall! :)

det blev också.. en ganska kort blå tröja ifrån monki, två oversize tröjor och ett par jeans :).
så lite. ( mycket ) fattigare är man nu. men det är de ju värt :)

efter stan blev det att åka ut till mig en snabbis och sedan till eneby och träffade alla. kul, länge sen man umgicks med dom knäppisarna. blev o va hemma hos olwan, killarn smällde massa raketer och gå till donken.. i kylan dock!

nej.. nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla på en bra film. uppdaterar imorgon. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0