volleyboll

jag gick upp halv 7 imorse!!(?) och jag var hemma hos nelly klockan 10 i 7 . för att jag , emma och hon skulle äta frukost och fixa oss inför volleybollturneringen ..
myys..
kom till skolan typ kvart i 8 och så fixade hela vårt lag sig och vi pumpa musik. woohoo.
det gick väl inte sådär sjuuukt bra för vårt lag men vafan ;). skitsamma vi va ju fulast i alla fall :D!

gick hem i kylan, fyfan rent ut sagt.. usch!
la mig framför tvn och kollade film, pausade efter typ halva och tänkte att jag kunde sova en stund.. då var klockan typ halv 5.
sen vaknar jag först av att mamma står framför mig och pratar med mig, men jag hör inte och somnar om.
sen vaknar jag halv 10 ???! haha .. jag sov alltså 5 timmar. sjukt.. jag är sliten!

imorgon har vi genrep på morgonen .. fan. jag har svin ont i ryggen och i knäna . men jag får försöka göra mitt bästa. nae nu måste jag sova om jag överhuvudtaget ska orka upp imorgon.


jag bloggar mer imorgon, kanske efter avslutningen de får vi se..
sov så gott allihopa.. pusspuss


hahahha.. lukas och johan smög in i arbetsrummet när annhelen gick in.. jag stog i dörröppningen och tog kort, då kommer annhelen :
 - vad väntar du på ?
- bättre tider?
- man går inte in i folks arbetsrum..
 - nahe förlåt.

går ut..

efter ett tag kommer kerstin wallman ut med lukas och johan.. hade hotat med att dom skulle få gå till rektorn. hahahahah !! så jävla kul.


imorgon gäller de killar!! wuhu.


hahah.. söööta ;)


bästa vi ;)


okej jag var ful , men nelly tog fan priset. hahahhah !!

soooovaa nu.. nattinatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

den där nelly såg bra ut tillskillnad från dig :)

2009-12-25 @ 11:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0