söndaag

ojoj länge sen jag skrev nånting. skärpning !

mycket har hänt, jag har färgat håret brunt ;o det trodde jag aldrig skulle hända. menmen det vart faktiskt fint måste jag säga.

dansen har dragit igång igen , det är faktiskt roligare än någonsin!
i veckan har jag malin och mamma klistrat strass på min nya singeldräkt som är så snyyyyygg så man bara tuppar av ! haha xd nej men sjukt snygg i alla fall , men  det är INSANE hur dyr den blev .


firade pappa idag också. 39 år ;o
hahah. min present till honom var en papperslapp som det stog följande på :

härmed lovar jag louisa andersson thyberg att jag ska bjuda på bio + middag innan 09 är slut . haha !
det kommer nog aldrig bli av ;o.


brunett bara ;d

puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0