Blondie !

. hmm känner att jag verkligen måste ta tag i bloggandet igen nu alltså?.
vaknade tidigt idag.. mamma var tvuuungen att väcka mig efterssom jag var tvungen att välja parfymer innan klockan 12 . haha .
sen åkte vi till stan och skulle köpa skor, men icke sa nicke . det bleeev inga skor..
istället blev det. 2 skärp , en väska , ett linne , ett par jeans , och mitt ääälskade läppglans igen.
haha jag gav mitt förra till en så kallad gustav hjerpe i båstad ;P. haha jag hoppas du tar väl hand om det ;) .
sen åkte jag hem och träffade mina sexiga bruds ida, emma och becca. ! liiiiite saknade var dom ju itne nejnej.

nu sitter jag här med en snygg hätta på huvet.. hahah malin har precis lagt i all färg. ni hörde.. BLONDERING! liite scared jag är då ?.. hoppas det blir bra i alla fall !


jag tror att jag ska skaffa blogg åt becca och ida nu. ehehhehe jag har  MAAAAAAKT ! iihihihih .fan va bra jag är alltså.
kan ju skriva in lite senare vad dom heter. jag vet att ni är trogna läsare :)

vi hörs lite senare ! :D



idapida !




brunett var ju ett tag sen lix

Kommentarer
Postat av: rebecka

vilket läppglans?:) fin blogg förresten.

2009-07-29 @ 00:11:16
URL: http://sjrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0