god morgon

jag sov hos nelly inatt. alltså hahahah.. finns inga ord för den bruden alltså. jag skrattade så mycket att jag ramlade ur sängen och andra olyckor höll på att hända kan jag säga ! hahah..
det började med iden vi fick att sminka oss mega fjortis med svart nos och morrhår och tuperade håret. hahah sjukt kul ..
sedan vet jag inte riktigt vad som hände .. ;)
jag vaknade i alla fall i andra änden utav sängen . nelly och lovisa skulle ju till lieberg idag !
fick gå upp klockan halv 9 och hjälp nelly att städa lite. sen sa jag hejdå och traskade hemåt . nu 10 minuter senare spöregnar det i lilla åby. liiite tur jag hade !


nu hade jag tänkt att stanna uppe. sätta på lite strass på min mobil .. jag hade tänkt att följa med mamma till stan för att bla köpa nya skor till båstad och turkiet.

det var allt från mig sålänge. kraam :)


fån höjdskräcken på liseberg förra året.. nelly tog kort med min mobil hihi.

Kommentarer
Postat av: AMANDA - ♥ Kläder och skoj

disco och hipphopp. dudå? :)

2009-07-11 @ 13:59:44
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0