its a new day

ny dag allihopa , och fint väder har vi ju med här i norrköping ! greeeaaat.
slingorna blev ganska bra igår . tror jag . så nu är man en aning blondare i alla faall.
idag känns som en bra dag. jag är skiiitsprallig och mycket taggad för fest ikv ! kommer nog bli dööönice.


men jaa om man kanske sskulle orka flytta sig till ballen för att sola lite ? .. nja mycket skönare i sängen haha .
sen ska man duscha , och efter det kommer mina brudar ida och becca . och sen drar vi in till eneby !
kanske kan slänga upp en bild på oss innan vi drar ? jodå det fixar sig nog !

becca fixade blogg igår förresten .
beccaskoglund.blogg.se - kika in!



såhär blev det !

eller inte hha ;D
bilden är från innan jag färgade brunt.


heejdå sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0