lördag..

har äl inte direkt hänt nåt speciellt. onsdag , torsdag. har badat och varit med mina underbara kompisar..

idag har jag inte gjort ett enda dugg, tänker inte göra det heller. jag ligger lågt med tanke på gårdagen hehe..
började skiiiitabra verkligen.. med musik , och godgoda drinkar. dans stod också på schemat..
sedan spårade det ur litegrann hehe. då några ( en viss person.. haha dock inte jag ) fick lite för mycket av det goda..
jag sprang ut med vatten till en rosa mark..
jo sen fortsatte allt som vanligt igen en stund, jag behöver ju inte nämna allt i bloggen men jag blev skitorolig och grät . letande och mer letande..
allt slutade med att jag hamnade i min EGEN säng..
mjo kvällen blev ganska misslyckad men mycket kul i början sådär va..

tack allihopa ! Lovisa, malin , becca , SARA, linnea , johanna ,  linda , matilda <3



inget får någonsin hända dig älskling. <3 N.



mjau nu ska jag ta i en superbra hårinpacking i från BEDHEAD, luktar gott också. ett stort +!


hörs lite senare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0