one day left

i onsdags vare fest hos olwan ! sjuuuukt jävla lyckat där va . mycket folk mycket dricka och bara allmänst jävla kul. asbra stämning med och humöret på topp. jo bättre kunde det iiinte bli!.

fixade oss först hemma hos ida , med becca. mina partypinglor jao :D !
sen tog vi bussen ut till eneby och vidare till olwan .
hoppa studsmatta
bada i poolen
springa ifrån huset utan skor
basta
sova i våningssäng
bus

ah det var bra, bra var ordet :D!

nu bilder .




    


myspys!..

kvällen igår var med bra. ni vet vilka ni är . guldklimpar. ! <3

nu hade jag tänkt o sova lite, är sjukt sliten hallå haha !
sen ska jag packa för i morgon åker jag till turkiet. :)

puss sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0