onsdag

idag är en dålig dag, en sån när man går runt o täker på allt dåligt i ens liv. aja hoppas det blir bättre imorgon..
igår sov jag hos min bästavän felledutt. träffade sophie . ååh så kul , har saknat henne ! och sen träffa vi nocky, fuks ( fucks ) haha , och vickan, har saknat henne med ! .
vi käka på grillen och sen var ute en stund. nocky var sjukt jobbig så vi gick hem ett tag och tittadr på michael jacksons begravning. ååå så sorgligt när hans lilla dotter höll tal.. då fällde man en tår hehe. michael var otroligt älskad. och sjukt bra !! .. :/ sen gick vi ut till killarna igen. jag badade vid slipen . det var jättevarmt i vattnet !! .
sedan gick jag och felicia hem och kollade på film, jag somnade i soffan som vanligt haha ;).



i turkiet förra året ! saknar det sååååå himla mycket.



åååhhh.. blir så trött på åby ibland. allt är så himla annorlunda här.. här måste man bete sig på ett visst sätt , man får inte tycka at man själv är fin, har fina kläder eller liknande, alla klagar på varandra , något på någon ska alltid vara fel. inget får vara frid och fröjd helt enkelt.. åby är bra men blir så irriterad på allt ibland..

nu saknar jag ida , rebecca , johanna och emma. er kan man alltid vara sig själv med. love you guys !

vi hörs. puss



hur fint? mitt paradis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0