skriva

åh ! ni får faktiskt börja kommentera lite så jag vet vilka om läser, för det är faktiskt en hel del som gör det !! så komigen nuuuuu :).

jag har såå mycket som jag vill skriva om , så mycket tankar och känslor som jag funderar på hela tiden. jag vill skriva av mig men jag orkar liksom inte . men om jag börjar skriva lite tankar och sånt några gånger i veckan så blir det nog bra.
men då får ni faktiskt börja kommentera så jag vet vad ni tänker ni med hallåå :).

börjar med en hiss / diss lista.


*HISS.

-bruna ben.
hallå huur snyggt ? med en kort kjol eller jeansshorts till ? grr !
-parta inget går upp emot att dansadansa hela natten
-träna hålla sig i form är bra
-stranden / killar en bra kombination
- gaybloggen verakr hur skön som helst , skulle vilja ha han som vän lätt
-båstad bästa!
- sommarkläder . finns det något bättre eller ?

*DISS

- vita människor. ut i solen med er. om inte, använd brun utan sol.
- folk som kallar oss fjortisar. bara för att man är 15 så är man fjortis , vet inget om livet och super sig full varje helg? orka fördomar..
- dessie nilsson provocerar en aning för mycket, hon däremot. är bara 15 och redan nu lite för mycket?
- ufo brallor
- folk som stör sig på allt och lite till.
- regler

jag har så klart massa mer grejjer men det sålänge :)..


en trött och osminkad loan



jag i båstad. fiskar krabbor med dom små barnen. naaaaw (a) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0