turkeyyyy

idag aknade jag väldigt sent.. ajjabajja !
har både använt nån inpackning till håret som ska göra det mer beiget än guldigt..
använde blondspray med. är påväg att bli ljus i skallen igen hahaha ;)..
nu har vi bokat om resan också, felicia ska tyvärr inte med :/ åh synd men det kommer mer chanser !


jag och mamma kommer vara nere i Alanya i 4 dagar ensamna. ååh sjukt tråkigt haha ;). men sen kommer ju nelly och det blir bättre än bra ! men jag kan tänka mig att jag bara kommer att ligga och steka med mor min dom 4 första dagarna så jagblir bruuuuun ! ..

Nu ska jag käka lite mat sen traskar mamma och jag till familjen kronqvist och ska prata lite om resan och vad vi ska göra och så. ååååhh gud jag längtar ;). utomlands semester med en a ens närmsta kompisar hur bra är inte det ?..

nu slänger jag upp en dagens outfit.






Trasiga jeans från ginatricot
vitt linne - bikbok
svart kort jacka - MQ
halsband -"DIDDI"

och chockrosa naglar.. haha.


vi hööörs !
HAPPY DAAYY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0