Turkiet

jo i morgon åker jag. jag har legat i sängen typ... all day. haha seg jo tack. men inte så konstigt. :)
men jag har i alla fall lyckats packa oh käkat . haha.

snart kommer ida och becca hit. mina små snuttor ! kommer sakna er så mycket :)

i morgon blir det väl att gå upp tidigt . mamma kommer hetsa på mig hela dagen. jotack det vet vi redan nu !.
planet går vid 6. åh det ska bli sjukt skönt att åka ifrån allting. men ändå inte ..

en lite små kul grej är. när vi var i turkiet för hm.. vad blir det? 3 år sen typ så träffade vi en familj där på samma hotell som vi bodde på . vi var med dom där. och nu så fick jag reda på att dom ska åka samma plan som oss imorgon. hehe så otroligt konstigt ! :D världen är liten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0