uppdatering

lite dålig uppdatering kanske. men det är för att jag har haft fullt hus nu i 2 dagar.
igår åkte ju jag och mamma till stan.skulle köpa skor men hittade typ inga.. köpte istället , dipliner , mineralpuder , läppglans, bh , trosor , ett linne och en typ vit stor magtröja från monki :).

sen var jag med emil, krille och linnea hela kvällen . hah ni är så sjukt knäppa. .. hahha!
linnea stumpan sov hos mig sen. lockade hennes låååånga hår med. blev jättefint !

idag sov vi länge och sen när vi käka frukost kom emil, sen blev de duscha o fixa sig. sen kom det massa folk . kolla film o hade mys. sen gick vi ut en stund och sen in igen..  dårhus hah ! herregud killar alltså.
de gick hem vif typ 1 eller något och nu är jag jättetrött och hade tänkt sova !

oooh jag får världens lyckorus när jag ser reklam för tennisveckan.. vi åker ju dit på torsdag . asså jihooooooooo. jag älskar båstad !!!. det är ju skitmycket folk där nu med. åååååååh !! tyvärr slutar den på lördag . men 3 dagar är ju mer än inget :) och vi stannar ju efter tennisveckan är slut också.. men jaja :D

åååh jag är såå sjukt danssugen och känner mig så äcklig och ovältränad nu. måste börja träna nuu !





i morgon måste jag fixa nytt pass. blir o gå upp tidigt. vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0