vem är jag ?

vaknade ganska sent , fixade mig och åkte in till polishuset för att göra ett nytt pass till mig efterssom mitt gamla går ut nu typ..
men det var skiitlång kö så vi bestämde oss för o komma tillbaka en annan dag. åkte till maxi med mamma och
åkte hem, ringde kristian och emil och vi bestämde oss för att åka till maxi och möta upp mallan. vi gick omkring och kollade lite , och åt donken.  sen gick vi runt lite mer sen åkte hem.
när vi kom hem slingade vi emils hår blondt. det blev jättefint :) !
och så lockade jag min brors flickväns hår med våran mini - plattång . det blev sjukt bra ;) fasen vad pro jag är.. haha
efter det så gick vi ut och sen in igen och kkade mat på min balle. sommarkänsla !!
sen rullade det in folk och vi satt där med filtar  , ljus och musik. nice !


emil . där han trivs bäst..



blondis :)

hur ska jag kunna visa vem jag är när jag inte ens vet det själv? .. för det gör jag verkligen inte och det tror jag inte någon i våran ålder gör. vi har gjort alldeles för lite för att kunna lista ut hur vi vill vara, vad vi vill bli och vad vi prioriterar i livet.
när jag sett mig om i världen och varit med om mer, kommer jag nog kunna lista ut vem jag är. men just nu, tar dagen som den kommer och lever livet helt enkelt ;) Så låt mig festa , smita ut och göra dumma grejjer . man lever bara en gång  ! hahah ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar på "blev inget tänkande eller?.. falska förhoppningar"



; snälla sluta dryga. vem fan har sagt att jag inte har tänkt? jag skiter i allt nu. orkar inte att du ska va sådär.förlåt aso.

2009-07-14 @ 16:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0