dansläger.

dagen efter skolavslutningen så väckte mamma mig vid halv 8! ni kan tänka er hur trött ja var, liksom efter skolavslutninskvällen !?..
vi åkte tll lindö och började dagen med en lektion med ninos,
kul ! han körde teknik med oss .. det behövs :).  ninos är så duktig som en liten prima ballerina! ö vet inte hur man säger om killar..
sen käka vi.  ( kändes som att vi åt hela tiden haha ) sedan hade vi ett till pass med ninos när vi gjorde en lyrisk jazz koreografi.
sen fick vi tacos o efter maten hade martina ( en dansare som gick på lagers förut ) typ matlektion med oss och så haha, hur man ska ladda upp för en tävling och sånt , alltid behövligt .
sen hade vi disco med malin, jobbigt som fasan.
sen street !! med pascal. street och disco, är ju liksom som natt och dag. i disco tänker man upp upp hela tiden, raka armar ,raka ben sträcka på sig. och i street är det helt tvärtom. det är svårt att komma in i det där gunget, men det gick väl bra tillslut för våran grupp av gamla discodansare hehe ;) men nej, jag är inte så bra på street och det är nog inget för mig men det är satans kul !

på kvällen sen fick vi god god mat och sen fick jag dampet och tog på mig en lite liten.. hehe "lite" SPIDERMAN DRÄKT.. hahahahhaha !!!! alla föräldrarna började asgarva och alla börja ta kort , liksom det är en "heldräkt" och byxorna slutade vid knäna på mig och den satt åt lite här och var ja ni kan ju tänka er ;) sen en peruk på det också och sen tvinga dom andra in mig och dansa .. så det kan gå..

vi fixade i ordning oss, åt kladdkaka  och kollade på nyaste bring it on, bäst är den.. men jag somnade dock efter typ halva..

på morgonen efter fick vi gå upp . notera. halv 8 !!!
för att ha fys pas med martina, asså sjuuuuukt jobbigt.
sen frukost och sen dans med malin och sen ninos.
på ninos lektion fick vi snurra och kicka , hoppa och sånt. lärorikt och roligt.

sen käka vi igen och sen hade vi pascal. mycket roligt.
sen hade vi uppvisning sen fick vi åka heeem ! .
trötta och slitna vill jag lova,
hela kroppen värker och jag känner mig som minst 80..
träningsvärk så det räcker för hela året.

när jag kom hem somna jag och sen gick jag ut till brudarna och eneby grabbs . va ute hela kvällen lite chilligt sådär va.
.nice hk ;) . sweetie. I love you dig. ojeevlar.  bd md sd bb. annaloveyoudig
åbyspråk matte ;)



bästa ellenpåsmällenirondellenpåkvällen :D

godnatt !

Kommentarer
Postat av: ellenpåsmällenåtkantarellenokaramellen

hahahha louisa inte du med!(; jaja :P söta vi är allafall (hand+läppar;)

2009-06-17 @ 21:20:51
URL: http://elleeens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0