DÖ ?!

vad händer här egenligen ?!!!! greys anatomy..
Izzie är påväg att dö och o'malley med...
o'malley påkörd av en buss och helt jävla sönderkrossad asså nu dör JAG dom måste vara kvar annars vet jag inte vad jag gör.
DÖ INTE NU !  :O


hahha :D okej lite överkänslig får man vara..

okej, vi ska springa 14 manna imorgon i lillsjön. jobbigt, och jag som ska springa 400 meter. den där pizzan skulle jag gott kunnat hoppa över idag..

nu hade jag tänkt lägga mig och läsa. dom kallade mig ise.
handlar om en tjej som får anorexia. så hemskt. sjukt hur jäkla snabbt man kan hamna på botten men hur sakta det kan gå innan man kommer upp tll ytan. vi tjejr nyper oss själva i det lilla fett vi har och säger att vi är feta.. det gör även jag. men hur kan man vilja se ut som size 0 ? det måttet är för mig mycket orimligt. det finns mycket frågor och svar inom det där ämnet men man vill inte hamna där.. nej usch bara tanken får mig illamående.
var nöjd med en du är . det måste jag med lära mig, bygga upp sitt självförtroende så man inte riskerar att lägga sig själv i graven. men å andra sidan. är det väl inte så mycket svårare att äta sig till döds... om man är onöjd med sig själv får man väl göra något åt det, men allt måste ha ett stopp . så är det bara.
jag vet inte om andra tycker likadant, menmen man måste få ha sina egna tankar.

"imorgon kan allt försvinna"

hej så länge

Kommentarer
Postat av: pebbles

håller med dej sötis <3

2009-06-11 @ 19:58:11
URL: http://obrien.blogg.se/
Postat av: linda

Jag dog i onsd, då är jag liite äldre än du...ska se om jag kan komma över ngr amerikanska avsnitt...Hjärtat du är size 0 ;).

2009-06-12 @ 07:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0