grönalundplussol

hej!! länge sen jag uppdaterade nu.. ;)
i tisdags åkte jag , nelly , mallan , lovisa , ante och casper till grönalund.
vi åkte klockan 3. vi tog viprummet i bussen haha aschill! :)
det tog jättelång tid när vi väl var inne i stockholm city liksom. jobbigt med köer alltså ;)
när vi väl kom in så gick.. nej sprang vi (haha) till insane. det var typ ingen kö. skööönt!
den var sjukt rolig ! men lite skraj var man ju allt . liksom känslan går inte att beskriva när man hänger upp och ner och ser vattnet och allting framför sig. vilken känsla att kastas fram och tillbaka sådär alltså :'d!


vi vandrade vidare till fritt fall. mallan ballade ur och lovisa och nelly skulle åka TILT så fick hänga på dom.
då kom matte också så alla vi åkte. sjuukt härlig var den ! mke bättre än vanliga frittfall :).

efter det körde vi extreme och den är ju då med härlig på nåt sätt ;).
sen gick vi lustiga huset. hahaha ! matte fick panik i den där tunneln med en stjärnhimmel som snurrar ..
snäll som jag är stannars jag mitt i den och alla bakom börjar skrika typ : gååååå lolloooo!!! .. hhah vilka mesar ;).


sedan käka vi och sen gick vi typ mellan popexpressen, insane och extreme dom resterande timmarna ;).


jag och älskade mallan!


frittfalltilt skare va !

förresten så äääääääälskar jag vädret nu !! har legat chillat vid poolen med nelly och båda är brownisar nu. ahokej lite röda med ! .. men ändå. hoppas det är sånt här väder hela sommaren, då blir jag gladast.! :D

förresten igen.. jag och felicia åker till båstad imorgon. så kul. med henne kan allt gå fel jag jag säga.
knasigaste blondinerna är vi. eller var vi. jag är ju brunett ;).




BLONDISAR !!!! Åh ibland vill jag vara blond igen. kommer ihåg när vi var i turkiet och på gotland.
alla frågade om vi var systrar.. hehe yeah right . klart vi är ;)


NU KÖR VI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0