helg!

nu är det helg igen ! gud va skönt det är ;)
nu är sommarlovet såååå himla nära.
igår mötte jag upp mallan på donken efter skolan. sen kom matte , jacke och fille dit..
dom skjutsa oss upp til virre. SNÄLLA POJKAR! det hände något med mattes moppe så den lät vråltrimmad
han blev liiiite stolt för att alla kolla på den ;)
han lämnade av oss hos virre oh åkte därifrån, sen kom det massa folk o senkom matte tillbaka,
vi stog där skitlänge, sedan fick vi skjuts till donken igen. haha ;)
sen fick vi skjuts upp till parken där alla boyss var.
vi träffa isma också hahha
LOVISA. VILKEN VÅNING VILL DU UPP TILL ?
han rappadee haha , gussen på bussen ;)
sjukt kallt verkligen, men mys med alla som luktar så sjukt gott. ajjabajja :D

nu sitter jag här .. har varit ute i solen och lekt med kidsen, gud vad snäll jag är (a) :) .
faktiskt mysigt ibland med småsyskon. aah så myys :)
kommer gråta när dom blir stora och inte vill pussas o kramas längre :'( haha nae då.
sen åkte alla iväg så jag och linn var hemma och kollade på ronja rövardotter..
haha så dåligt animerat , typ fåglarna ;) men ändå fortfarande bra på nåt sätt.
haha linn :
- lovan jag är ronja så du får vara Lovis.

jag kommer ihåg när jag var lite mindre så tyckte jag att det var så hägtigt med det där vårskriket så jag gjorde också det.. haha det var tider..

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0