hur mycket är för mycket?

idag har jag bara tagit det lugnt och njutit av sängen, solen och musik!.. ibland är det skönt att bara ta det lugnt .. inte känna någon stress. men det får jag höra varje dag av mamma att jag minsann alltd är seg och aldrig kan stressa. det är så sant så... ;)

när jag skulle kolla en sak på datan i sängen så lös solen in och blev sådär jobbigt varm.. så jag öppnade fönstret och la mig och sola.. i min säng hahah !! detta var otroligt skönt och det ska göras fler gånger kan jag säga ;).




put your.. toes? up in the air

mjo .. och sen har jag ju packat.. och då undrar jag .. hur mycket är för mycket?.. vi ska vara i båstad i cirka 4 dagar



1 jumpsuit
3 par jeansshorts
3 bikinis
5 bhar
9 par trosor
2 kjolar
1 klänning
6 linnen
1 t-shirt
2 par jeans
1 tjocktröja
1 kofta
3 väskor
2 jackor

puuuh jag får spader...




ett sådant har jag lust med nu !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0