igen

midsommar blev lyckat haha, eller vad säger du hampus ;D? man kan ju inte säga mycket mer än att patriks släkt är så rolig och skön så man nästan smäller av ;). den släkten skulle jag vilja ha !
man dansar aldrig nykter , eller?
alla vuxna var glada jovars, vi med !
somnade typ 3, inne i puttes stuga med masa folk utanför och stereon på högsta volym SHE'S GOT THE LOOK, hinkeen ! :) . men jag var minst sagt trött och låg säkert där och dreglade, jo det kan ha varit så.
vaknade klockan 11 nästa dag och åt frukost och sen fick jag gå ut och gå med två stycken jättesöta små bäbisar !. indra och ella :) gud så mysiga. världens sötaste. ååh !

åkte hem och sedan mötte jag mallan i brallaan :D..
vi gick hem till ida , där becca och hannisen också var, gjorde ingenting men det kan också vara skönt ibland.
sedan gick vi ut jag och mallan, och hittade en jätterolig trehjuling , joo vi är barnsliga men vafasen.. man lever bara en gång ? :) . åkte i backarna och jo . jag välte såklart.
sen gick vi till åbymo och träffade folket. sedan hem till andreas med ante och casper och malin.
tittade på film. grabbar ni är craazy :).

nu kommer bilder från felicias land och kolmården,









Kommentarer
Postat av: mallan

hejhopp, trehjulingen <3<3<3 kmr sakna den!

2009-06-21 @ 02:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0