lördag.

hahah , sjukt kul kväll , natt , morgon .

tältning, enebybor, bilkillar, fightern, linnea, bilåkning , och jäkligt mycket skratt.
det måste göras om ! :)
älskar mina girls så sjukt mycket alltså. inte en lugn stund alltså. tack för att ni finns verkligen.
jag värderar stunderna och skratten med er högt. !


idag var jag minst sagt trött.. haha har varit hemma och slappat och städat lite..
Snart kommer nelly och vi ska ha mys och sova här..
jag längtar till skolan nu !! för snart är det över wihuuuuuuu...;)
börjar tjugo över 12 i morgon, gud vad skönt :)









kvällen bjöd på hög blommig kjol och lack tights för min del.
leopard och jeanstights för beccas !


take care

Kommentarer
Postat av: cissi (:

åh va fin kjol ! Vart kommer den ifrån ? :)

ps. väldigt fin blogg !

2009-06-08 @ 22:33:14
Postat av: lollo

kjolen är ifrån åhlens :)..



taaack ;D

2009-06-09 @ 00:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0