Mela

idgag vaknade jag , gjorde mig iordning och sedan kom eve och hämtade mig, vi åkte upp till mela . långlång väg ;o
vi var där med skolan o de va sjukt tråk.. regnigt.
vi åt korv med bröd och åkte flotte med leif, malin och grabbarna ;)
det var ganska okej ändå, njöt som fasiken. nu är det bara 1 dag kvar ! :)
fick åka hem vid 12 och då åkte jag och evelina runt lite och bara gled . hehe :)
vi åkte hem till mig och tittade på film sen åkte hon hem.

jag har provsminkat mig lite till avslutningen och lockat håret med penn-metoden.  det blev ganska bra tror jag !

nu ska jag hjälpa mamma med att fixa inför min brors student imorgon !. grattis robin !. det är du värd :).


leif njuter av flotte-turen.


moppemoppe hahahha fin näsa ;)


aprikos, lite guldig och lite brun sminkning. aprikosa läppar. :)



nu måste jag bara se till att det blir lika på avslutningen . hihi :)

ha en bra dag. skriver lite senare :D!

Kommentarer
Postat av: pebbles

sööööt du är :D<3

2009-06-10 @ 17:22:37
URL: http://obrien.blogg.se/
Postat av: cissi :)

söt du är :)

pennmetoden.. det lät spännande, hur går dne till, förklara ?! :)

2009-06-10 @ 20:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0