movies..

gudars vad slapp dag !..
nelly sov hos mig den lilla jäkeln ..
vi tittade lite på film.
Bring it on - in it to win it
jag har fått henne att gilla dansfilmer nu. haha stumpan ;)..

vi vaknade vid halv 11 och gick till skolan till tjugo över tolv. hade bara två lektioner idag, sköööööönt!!
en dag närmare frihet.. :D
vi gick hem och hann med konsum på vägen hem.. haha en kladdkaka och marabou. så typiskt oss alltså
vi kollade på bring it on igen, sen Enchanted, mys att bara slappa !
efter kom evelina. trevligt gumman :)
på kvällskvisten sådär åkte dom hem och sen har jag inte orkat komma upp och röra på mig hehe ;)..

jag är gladgladgladglad, !
ett stort <3 till alla vänner och bekanta. jag tänker på er alla !!

                         

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0