sista dagen

jo. nu har vi precis duschat och ska ut till stranden. lite tråkigt allt att åka hem idag men vi kommer ju förmodligen tillbaka :'). idag ska vi steka järnet och sen ska vi fiska krabbor med felicias lillasyster och hennes kompis. jag älskade verkligen att fiska krabbor när jag var liten !!. så himla roligt. ni vet sådär med klädnypor och snören och typ sätta på en skinkbit eller något. man blev lika lycklig varje gång man fick upp en liten filur :).

om gårdagen.. vi fixade i ordning oss och gick ut. det var verkligen typ helt dött ute så vi vandrade bara omkring . vi satte oss på stranden och efter typ 5 min kommer det två killar och sätter sig vid oss. vi snackar ganska länge sen säger vi att vi ska gå. då följer dom efter oss. vi säger hejdå igen och då börjar dom hålla fast mig. sen blev jag arg och skrek åt dom, men de slutade inte.. sådär höll dom på i typ 10 min. alltså vad finns det för människor?! otroligt irriterande måste jag säga :S !




bild från i lördags, lina och fåren :)


deras enorma gung var minst sagt kul haha ;).


vi hörs imorgon :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0