student,fylla och sommarlov!!!!!

min bror tog studenten i torsdags. ! hurra hurra fyfn vad du är bra!!! hela släkten kom hit och nelly och ja var "värdar".
hihi när robin sprang ut så kom massa tjejer ifrån hans 95 lag med matchtröjor och ROBIN <3 i pannan. så gulliga :)
tog hand om småbarn och var med kusinerna och hampus, mycket trevlans :) . satt också och berätta våra fyllehistorier för jullan, felicia och thea ;).  roligt roligt.

i fredags fyllde min mamma hela 40 år !. hahah som jompa sluddrade fram. du ser ut om 35 ! ;) hahah
love you mamsi..

i fredags så vaknade jag och nelly vid halv 7 eller nåt sånt. fixade oss massa och en kyrkan,
becca och johanna sjöng kom änglar och jag höll på att blrja gråta och jag rös i hela kroppen.. så bra var det  ! ..
lite sorgligt att lämna alla men vi komme ju tillbaka snart igen.. suck
efter kyrkan gick jag och nelly hem och sov och hade mys :D:D. ¨
sen åt vi på åby krog med nellys familj , så gulliga dom är !
sedan åkte vi lie bil och tillslut hamnade på åbymo, där det var sjukt tråkigt så vi gick till centrum , dät var det med ganska tråkigt. men det blir vad man gör det till eller? ;)
jag gick hem lite rolig sådä haha ;)
efter mig kom martin , linnea jompa och krille inte i bästa skick insläntrandes efter ett tag ;)..
då bjöds det på mycket skratt , ni är för goa ;)


lördag ( idag) har jag dansläger klockan 9.. jag kommer inte va mitt piggaste och gladaste jag precis. men så blir det ..



så skönt med sommmmmaaaaaarrrr!!!!!!!!



grattis  ! ilove you <3


grattis mamma!
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0