helgen

i fredags uppträdde vi på stage 09. jag tyckte i alla fall att vi var var skitbra !
efter skolan åkte vi brudar till malin och sminkade oss och fixa håret , sen åkte vi till haga och tränade och så.

vi vann sms röstningen  .tack alla som rösta :D
haha malin bror röstade 40 gånger = 120 spänn :O


i lördags vaknade jag och felicia skit sent. vi  låg bara och chilla sen gick vi och gjorde oss i ordning. vi släckte ner huset, det var ju earth hour. sedan åkte vi in till stan och mötte gurra alex kristian och theo. sne kom madde och sophie. vi va vid djäkne en stund sen åkte vi till lindö och hade kul. :), yra runt lite och träffade danne och robban. kuligt. :d.


usch, i morrn är det skola!
biologi prov på torsdag, so arbete franska matte .. säkert mer, jag dör!



jag oh felicia på stage 09.




puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0