kyrkbesök & jobb

dagen började med att klassen åkte till syrianska ortodoxa kyrkan för att hälsa på och lära oss massa.
när vi kom dit möttes vi av en störtskön prälle. han pratade skitroligt :d. han visade massa saker snacka massa. kul men långtråkigt:O. sen fick jacob prova hans söndagsdräkt. haha! undertiden kom dte in massa tanter o gubbar in i kyrkan.
dom hade hycklen och såg ut som dom i fattighuset i emil i lönnerberga!!! :O
sen när vi gick så tvingade en tant på alla oss massa bröd . dom hade tydligen fasta .
när vi kom tillbaka tillskolan så började såkalrt linus o jacob bråka igen, dom fick prata ensamma med birgit,
haha så störda..


prästen sa att jacob kommer till himmelen, jag vet inte om jag håller med..

nu dte andra äventyret på dagen

malin hämtade upp mig på skolan och vi åkte tillsammans till maxi för att göra inventering.
räknade varorna på kontors avdelningen. typ pennor, linjaler papper , mappar, födelsedags kort osv.
jobbade i 4 timmar. det var jobbigt! men tjänade väl kanske 400 om man har tur, vet inte om det var värt det menmen, nu är men en upplevelse rikare.. :P.

nu har jag kollat på desperate housewifes och murrat ner mig i soffan. är stressad över biologi provet på torsdag som jag inte börjat pluggat till än . fan jag är sämst.
jag vill dansa och gå på stan ;O . när ska man ha tid  ? det här suger, längtar till påsklovet, !



nu äre inte långt kvar. :d
16 april - 15 (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0