vår snart?

solen tittade förbi idag ! :D . så skönt alltså. vårkänsla på det, åååååh ! jag längtar så mycket till sommaren nu ! :D. gör inte ni det ?

vi har tema framtid i skolan i två veckor. inga vanliga lektioner = superduper skönt ! :)

jag har även läst ut fjärde och SISTA boken i " twilight" bokserien. beroende framkallande böcker det där alltså. tror jag ska börja om och läsa dom snart igen ? . haha det är sjukt .

idag tränade jag med mina tjejer. roligt, vi var så många idag :), sedan åkte impressive vidare till ektorp. berättar varför nästa vecka :P,

nu hade jag tänkt lägga in lite bilder. och så har ja glömt att berätta om tävlingen !
jag kom 4 av 67. vilket är bra tycker jag, dock besviken att jag inte kom på pallen men men !

jossan vann.
jaden kom 3a
jaden och vilma kom 2.a
johanna kom 4a

och mer folk placerade sig bra . :)

NU bilder :D

mina RÖDA solbrillor åkte på idag :D



klicka för att förstora bilden :),
jag som är uppe i luften ;d



coach och mamma. hihi :)

puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0