ännu en dag..

skolan va ok, dock väldigt seg;O

hade dans idag igen, och yngve använde mig HELA tiden när han skulle visa nåt nytt.
och dansen var TRYCKARE! ååååååh så äckligt aså...
typ dansade med mig och o jääääävlar ååh hahhaa.
typ stönade i micken och skrek typ " nu kommer jag och tar diiiig"
aa alla som var där vet vad ja menar.. alla garvade hela tiden :P herrejösses

efter skolan satt jag och dennis kvar i bildsalen i en och en halv timme och gjorde våra arbeten..
trevlans. sen kom viktor och då åkte vi till konsum sen hem.
när jag kom hem kom sara gumman och hämtade mig med moppis. :)
åkte till evelina som fyller år !! och firade henne , åt tårta , chips och godis hehe ;)
klockrenaste kusinen alltså. liten tjej som hette nathalie tror jag (?)
hon satt och drog upp eves brors tröja ..
förtsta gången : KOLLA!
andra gången : MEN ALLA TITTA DÅ !
tredje gången : MEN TA KORT DÅÅÅÅÅ!
hahahah så skön alltså ;)
hon va allmänt rolig och skitkaxig  hahah ;D

när vi skulle åka hem så följde eve med och åkte moppe med oss, hon klarade teorin ! grattis!..
vi åkte runt lite i busvädret. men det va kuligt.

imorgon måste jag städa och sådant efterssom FELICIA THELL BJÖRKMAN kommer på lördag!!
sen vet jag inte vad man ska hitta på men det är sånt som märks..



puss på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0