bautahelg

ja den här helgen har varit .. intressant. :P

vaknade klockan halv 6 i lördags , åkte till bussgrejjen vid halv 7.
när vi kom dit så fick vi höra att chauffören var försenad 1 timme!.
han kom så gick det minst sagt snabbt upp till västerås. det ska ta minst 2,30 timme dit,
det tog 1 timme och 20 min.

vi kom dit och sminkade oss osv, det gick inte jättebra för någon direkt. även om alla dansade skitbra.
men johanna kom 4 och jaden 3 och william 5. grattis!

det gick lika snabbt hem.

åkte hem och sov, helt trött o sliten ! för att sen gå upp vid 5 igen nästa morgon
det gick lika snabbt då, och bauta somnade tre gånger och vi höll på att krocka........

i paren åkte jag och felicia ut i semin. synd för vi vra bra!. grattis jossan och johanna kom 2a :D

när vi skulle hem hade tryck grejjen gått sönder i bussen så bromsarna låg på.
bauta trodde han kunde laga det där men om han lagade det och vi skulle åka och det gick sönder och det skulle bli en nöd broms. liksom det fanns inga bälten ingenting i bussen och plus att vi hade kunnat krocka,
så vi tog en taxi till mcdonalds, åt sen dansade vi utanför och folk bara stirra hahah.

sen typ 2-3 timmar senare fick vi ta en taxi hem.. från västerås till norrköping.
var hemma vid 12 ungefär.

vilken jävla bautaolycka....





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill slicka dig!

2009-05-18 @ 20:43:34
Postat av: Anonym

Är så kååååt

2009-05-18 @ 20:44:41
Postat av: Anonym

Är så kååååt

2009-05-18 @ 20:44:45
Postat av: Anonym

Sug min kuk så knullar jag dig hårt! Pumpa på

2009-05-18 @ 22:32:19
Postat av: nelly.

vilken sexypose du gör loan!

heatriiiiiiie <3

2009-05-19 @ 00:31:18
URL: http://nellykronqvist.blogg.se/
Postat av: Jossan

Bauta helg ! ;D

2009-05-19 @ 09:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0