end end

halloj!
idag har det inte hänt en enda grejj förutom att jag louisa andersson tyberg har varit ute och gått en "power walk" heh
den ni ;) ska nog bli lite oftare det var riktigt skönt . fast ska nog börja jogga i stället vill träna upp min kondition efterssom det krävs i dansen...

jo annars ingenting alls faktiskt..

jag tittade bara lite snabbt men här är lite grejjer som är fina , enligt mig!
mycket härliga sommarfärger!



allt kommer ifrån nelly.com
själv har jag beställt klänningen . vet inte om jag ångrar mig men själv tycker jag att den är väldigt fin!
beställde också lackleggingsen. ska inte ha det tillsammans men ;)
förövrigt vill jag ha skorna till klänningen! läckert.

nu ska jag titta på dirty dancing, för typ 100 gången, bara älskar den !! så otroligt fin och romantisk. ååååhh och för att inte tala om killen, ojojojojo, ;d

nobody putts baby in a corner !
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0