fredag

vaknade hos nellyälsk aii, :D va cp för hon vägrade klia mig sen fick hon cepe  o sparkades hej vilt och jag vet inte vad,
GALEN.!

sen åkte jag till pappa,.. käka och sen gjorde ingenting,
hade lite fight med småsystrarna , men alltså dom fes precis hela tiden.. :P
så fort dom tog i lite hahha :D ganska så äckligt men haha :D

sen "tränade" vi med linns hamster fluffy.. som tydligen är en kille. ao jag vet inte vad alltså.

har kollat på slumdog millionare också, riktigt braa. :)
nu fick ja äntligen tag i spotify o grejjer hah lite efter eller :D?

nu : bilder ;d
                        
gårdagen :)
                      





lever livet i en liten buuuubblllaaaaalalallaa
eller hur nelly :d? puss på dig älskling

imorgon blire åby igen, får se vad man hittar på men det e ju sånt som märks. kramkram

Kommentarer
Postat av: pebbles

åhhh va jag saknar dej! <3

2009-05-24 @ 11:07:02
URL: http://obrien.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag saknar dig snuttan!!

2009-05-24 @ 14:48:59
URL: http://louisaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0