gårdagen plus idagagagaga

vi åkte till skolan igår... hade dans första timmen. asså jenka, agadoo macarena bugg o fågeldansen.. behöver jag säga nåt mer?
han "yngve" som tydligen är profesionell danslärare ,ahahaha!! gammal gubbe..
skulle visa med mig hela tiden o kolla på mig när ja dansa o körde upp micken i mitt ansikte så ja skrek till o alla börja skratta -.- !! inte kul alltså. herregud.

sen åkte vi till braviken .. haha jag och nelly hade laddat upp med korta shorts och sådant efterssom vi visste att det skulle bli varmt, stackrna som hade jeans MOHAH.vi var tvugna att ha hjälm så fick låna från skolan hahha typ grön !!!
satte dock aldrig på mig den utan hade den nerpackad i väskan. aså blir så trött på skolans regler :P..
det va skitvarmt när vi cykla dit så jag satt o solade i bikini samtidigt som vi cykla hehe ;)

vi åkte dit och gick nån jävla rundtur o kolla när maskinerna gjorde papper,  mäktigt faktiskt.

sen efter tog vi av oss till bikini igen och cyklade hemåt. tog mke lång tid de va så himla varmt..hahaha när vi åkte hemåt så kom bajsmalin i rusande fart mot oss och tvärnitade och skrek  "är ni helt knäppa"? TA PÅ ER HJÄLMARNA!! VILKA TROR NI ATT NI ÄR? hahah vu FLYDDE därifrån!
sen kom vi till skolan åt och sen gick till skolans val, fick reda på att jag fick MVG  på min svenska berättelse, ii :)
sen hade jag och nelly lite kvarsittning i 50 min xd.

idag.
började med dans.. igen ! -.-
fick göra några danser igen och sen gjorde vi folkdans/disco. ASÅ VADÅ DISCO ? !! ahhaha
varje klass fick dansa i en egen ring och vi rocka loss som fan bara för att tönta oss hahah.
sen skulle vi bugga, och yngve visar med mig hela hela tiden typ,.. han tyckte jag och viktor hade "bra flyt" så vi fick dansa ensamma inför alla... mmmm haha.  " har ni gått buggkurs"? "eehhhh NAE" hahaha .

rektorn snacka också om att skolan brann i går kväll . typ en ruta sönder luktar skit vid våra skåt och gardiner brann upp och två bänkar och fönsterkarmen :P..  cp dom som gjorde det aså, visst hata skolan men OMOGET!!
hade chill gympalektion sen hål från svenskan sen matte.  aschill dag.

gick hem med nelly sen gick hon till tandläkarn. nu är hon här igen men ska väl snart dra sig hemåt snart..
Lördag blir CHILL! . PUSS PÅ DET !..



imorgon fyller min evelina 15 år. har så många minnen med dig gumman, ! jag saknar dom .. :) <3
bjuder på en bild med mig som blondie också ;)


puuuussssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0