himlens alla änglar

vaknade hos pappa. åkte till folkparken med kidsen och åt mat o glass.
mycket länge sen man gjorde nåt med familjen, det var ju typ när man var liten hehe.

jag kom och beställde en klänning till avslutningen, mycket fiiin :)
beställde också ett par lackleggings.

träffade nelly sen ut och träffa boysen plus malin, <3
sen hem,


forever trust in who you are
gå inte miste om livet, det var det vi kämpade för.


måste påminna mig själv om hur bra jag har det. människor svälter och dör .
i sjukdomar och krig och allt vad det nu är. en del har ingen man kan vända sig till.
jag har massa fina vänner och familj , mat så det räcker och blir över . kläder och pengar osv..
då ska jag väl inte klaga om jag måste städa mitt rum ibland?
ibland glömmer jag bort att värdera saker i mitt liv...

imorgon tänkte jag lägga upp lite fina klänningar och något mer.. det blir skitabra.
puss och godnatt!


glöm inte bort alla fina människor omkring dig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0