kalas..

aa idag blev det att kliva upp och börja fixa sig inför.. barnkalas. haha.
massa skrik , spring , presenter och goda grejjer.
jag var dårå tvungen att agera lektant..
haha i början var typ barnen rädda för mig, och efter en stund hängde dom mig i håret.. typ !




efter kalaset åkte jag hem till felicia , vi tränade utomhus och blev jävligt störda  av måsarna hah.
efter en stund kom kevin , har saknat dig :) . vi gjrode verkligen ingenting bara va ute o snacka o sen kolla tv.
menmen roligare nästa gång haha :)





                                  
lillasyster nr 1,
linn som hade kalaset .P                      och nr 2.



och slutligen "linn" i tapeten haha. och det är stort !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0