lov

nu är vi äntligen lediga,!!!
nelly sov ju hos mi i tisdags till onsdags. vi började tjugo över 9
och jag vaknade av solen vid tjugo i 10!!
jag bokstavligt flög upp ur sängen och nelly med, vi´rushade till skolan och var framme vid 10.
40 min försena...

idag stack jag , ida och becca till stan . det blev en snabbrunda på ca en timma men gjorde ändå av med massa pengar.. eller mm mammas pengar.
det blev en volang bikini
en parfym
foundation
ett linne
en bh och likadana trosor,

herregud vad jag slösar pengar
och förra veckan eller nåt köpte jag kjol o linnen och presenter o underkläder o skor o väska
åh vart ska det här sluta ;O haha

och just det !! jag har hittat en jättefin klänning från nelly som jag ska beställa till skolavslutningen.

åter till det jag pratade om..
efter stan åkte vi till eneby och träffa massa sweetisar ;)
sen åkte vi hem och upp till martin. där vare fullrulle med massa folk,efter martin gick jag och nelly hem till henne och nu ligger vi o myser o äter chips i soffan
puss på folket  ! :D


min sol i regnväder !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0